Kans + Wilskracht & Doorzettingsvermogen + Marketing = Succes

Hierboven vind je de gouden formule. Kans + Wilskracht & Doorzettingsvermogen + Marketing = Succes

Ik zal alle onderdelen van de formule even kort met je doornemen.

De kansen spreken voor zich.

Een ander woord voor kans is een idee.

De wereld heeft geen tekort aan ideeën.

In de afgelopen jaren heb ik honderden mensen gesproken met geweldige ideeën dus ik ga er gemakshalve van uit dat jij dit ook hebt.

Geen ideeën?

==> James Altucher heeft er een knaller van een artikel over geschreven.

✅ Box 1: Checked

.

.

Wilskracht en doorzettingsvermogen is iets wat IK je NIET kan leren.

Het is iets wat je hebt.

Het goede nieuws is, iedereen heeft doorzettingsvermogen en wilskracht.

Alleen bij sommige is het niet geactiveerd omdat je niet wordt getriggerd met de juiste ideeën. Het is niet geactiveerd omdat je wellicht (onbewust) in de slachtofferrol kruipt en denkt in problemen in plaats van oplossingen.

"Boehoe, de wereld heeft het op mij gemunt."

Ik heb nieuws voor je, de wereld doet geen zak. Je doet het zelf, met de manier hoe je met uitdagingen omgaat (of niet omgaat) en beslissingen neemt (of niet).

Een tip die ik je kan geven is crazy boring, maar… hou van jezelf.

Ik maakte er eens een Facebook live video over, en deze kreeg ZERO reacties en een schamele 5 likes.

It ain’t sexy.

Maar eet goed. Eet voeding die je lichaam voedt tot op celniveau. Neem tijd voor jezelf, je gezin. Mediteer. Wees energiek. Positief.

Hou van jezelf.

Je zult verbaasd staan hoeveel je lichaam en geest aankan, hoeveel veerkracht je lichaam heeft wanneer je goed voor jezelf zorgt, en hoe je in die mindset vervolgens bergen kunt verzetten of tegenslagen kunt absorberen.

✅ Box 2: Checked

.

.

En als laatste… Marketing…

The mother of all skills.

Zoals Russell Brunson het ook wel noemt. Marketing in je bedrijf is als de sex in je relatie. Je kunt het niet zomaar uitbesteden. 🙂

Je kunt nog zo’n goed product hebben. Als je het niet “aan de man” kunt brengen, en klanten snappen jouw product niet, of zien het voordeel niet, of ze vertrouwen je niet dan ben je nergens.

Als eigenaar van je bedrijf is het raadzaam om betrokken te zijn bij de marketing van je product(en).

Ik heb afgelopen 12 jaar mezelf een master gemaakt in marketing.

Mijn 10.000+ uur zijn daarin gaan zitten.

En het gevolg ervan…

… ik heb de skillset ontwikkelt om elk product succesvol online te verkopen.

Marketing kun je leren. Het is geen talent.

Maar zoals met alles, kun je dit het beste leren van iemand met veel praktijkervaring en een “track-record”.

Implementeer strategieën die werken en bekijk de resultaten. Stuur vervolgens bij waar nodig.

Let op het woordje “implementeer”, want wat ik het gros van de mensen zie doen is alleen maar dagdromen.

✅ Box 3: Checked

.

.

Met alle drie de boxen afgevinkt, heb je alles wat er nodig is om succesvol te zijn.

De vraag is… wil je dit implementeren?