Mijn $100.000.000 Idee Voor een App
Waarmee We Miljoenen Mensen
Gaan Helpen om Gezond Eten Makkelijk te Maken

Ik had dit idee bijna 4 jaar geleden waarvan ik wist dat het een gemis was in de gezondheidsbranche.

Een eenvoudige maaltijdplanner waardoor gezond eten makkelijk en toegankelijk wordt voor iedereen.

Ik zal je de details besparen, als je interesse hebt dan kun je onderstaande video bekijken over wat dit inhoudt.

Dit is mijn DING.

Ik heb sterk het gevoel dat dit hetgeen is waar ik voor ben klaargestoomd afgelopen 12 jaar.

Elke dag schiet ik hiervoor voor mijn bed uit.

Ik zie de potentie en hoe dit miljoenen mensen wereldwijd kan gaan helpen.

(en als je veel waarde wegzet in de wereld dan komt dat ook terug... in allerlei vormen, waaronder geld)

Wellicht heb jij ook zo’n soort idee / ding / droom die jou drijft.

Ongetwijfeld zelfs.

Maakt niet uit of het groot of klein is.

Go get it!

Stop daar al je tijd en aandacht in en laat je niet afleiden door andere “shiny stuff”.

Sinds ik gestopt ben met mijn marketing cursussen en mijn focus en aandacht heb kunnen geven naar met name mijn supplementenbedrijf Foodie en mijn natuursteenbedrijf zijn deze enorm gegroeid.

Er is omzet nodig om mijn droom (de maaltijdplanner) uit te bouwen.

Ik bedoel, Elon Musk wil mensen naar Mars transporteren, maar om deze droom werkelijkheid te maken moet zijn bedrijf Tesla goed blijven draaien.

En binnen zijn bedrijf Tesla was er een duidelijk strijdplan (2006) waarbij hij begon met een Tesla Roadster en nu complete powerplants weg aan het zetten is (onderdeel van part deux).

Elon Musk Masterplan Part One:

Part Deux van zijn masterplan is net zo briljant:

Met Foodie zijn we ruim over de €100.000 / maand omzetgrens heen, met slechts 5 producten.

De omzet van mijn natuursteenbedrijf hou ik verder privé, omdat ik daar natuurlijk te maken heb met mijn compagnon, maar in Juni 2018 hadden we een verdubbeling van de omzet ten opzichte van het jaar daarvoor.

De flinke groei van deze bedrijven in korte periode door focus te houden maken het “verlies” meer dan goed wat ik even moest slikken toen ik de stekker uit mijn marketing cursussen had getrokken.

Daarnaast hou ik mijn ogen open voor alles wat kan bijdragen aan het verder uitbouwen van mijn droom.

Niet om focus te verliezen, maar juist om het verder uit te bouwen.

Er zijn namelijk meerdere voedingspatronen die in mijn maaltijdplanner geïmplementeerd gaan worden.

Mijn doel is om uiteindelijk elk “Whole Foods” voedingspatroon beschikbaar te maken in de applicatie.

En bij onderzoek naar diverse voedingspatronen liep ik het Ketogeen dieet tegen het lijf.

Immens populair in de VS.

Ik begon het te verder te bestuderen en raakte enthousiast.

Zo enthousiast dat ik er zelf mee ging experimenteren.

Je raad het al…

Een nieuw project werd geboren.

Ketogeen in Nederland / Belgie aan de man brengen zoals ik met Paleo jaren terug ook gedaan heb.

Ik wist dat als ik dit verder ging ontwikkelen, het direct bij kon dragen aan het grote masterplan wat ik in mijn hoofd heb (miljoenen mensen die onze maaltijdplanner gebruiken).

De recepten die ik laat ontwikkelen voor dit voedingspatroon kunnen direct toegevoegd worden aan de planner.

De extra omzet uit de verkoop van de keto programma's en boeken kan ik direct inzetten om de planner verder te ontwikkelen.

Ik besloot er vol in te duiken (na persoonlijk enthousiast te zijn geworden over het dieet) en te kijken of het in Nederland net zo populair te krijgen is als in Amerika en zo'n succes te maken als Paleo voor ons geweest is.

Mijn onderbuikgevoel vertelde namelijk van wel.

Guess what happened?!